Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 11 februari 2012

Hitchhiker XL


Hiya peeps ,

Hoikes,

Eindelijk weer es een berichtje van mij :-) Door persoonlijke omstandigheden kwam er niet veel va de laaste tijd ..... wel heb ik trouw jullie blogs gelezen al liet Blogger me weinig comments plaatsen !
Met deze afshuwelijke kou waren mijn Hitchhikers veel te koud , en omdat ik er toch weer aan een bezig was heb ik die maar een stuk groter gemaakt ... en deze is wel heerlijk warm !!
Ik heb m niet geblokt want ik wilde hem meteen in gebruik nemen en ik heb een gruwelijke hekel aan blocken , mooie smoes dus :-)
Het garen is Regia Handdyed Effect, gebreid op nld 3 en ik heb ongeveer 140 gram gebruikt .



Finally I am here again , for personal reasons i didn't feel like blogging , though i've read all your blogs !! This new Hitchhiker is oversized coz it is really cold here now , every day below zero , yuckkkkk
This one is a bit bigger and it is warm !!! lol ... didn't block it , had to wear it straight away :-)





Thanks for looking !!
hugs, Patti

10 opmerkingen:

Line zei

Hij staat je super leuk, en Kaffe kleurtjes zijn altijd bijzonder. Ik heb de mijne ook niet geblokt omdat ik denk dat hij dan warmer is

Miriam zei

Wat een mooike weer! En lekker warm zo'n XL uitvoering lijkt me. Ik heb er garen voor liggen maar ik ben er nog niet aan toegekomen....

Groetjes
Miriam

meijra zei

Ziet er weer helemaal mooi uit, mooie kleuren ook. En wat je zei over CF Die muts was belachelijk duur. En iemand had uitgerekend dat die sjaal ongeveer op 80 euro aan wol kwam, dus het patroon kost ook 80 euro. Eigenlijk te gek. Maar ik denk dat ik zelf een patroon ga maken. Oooooit.....
Er zijn zoveel leuke en mooie dingen, ik kom toch chronisch tijd tekort.
xx Meijra

ineke zei

mooie weer patty!!
en je ziet er goed uit!!!
en dan bedoel ik niet alleen jij met de sjaal

meijra zei

Patty, ik heb toen eens het patroon in het engels gehad van jou volgens mij. Maar mijn engels is niet zo denderend;).
Moet ik nu aan de ene kant elke 4e nld, 4 st. meerderen en tegelijkertijd elke 2e nld 1 st minderen aan de andere kant?
Je mag dit bericht verwijderen hoor?

meijra zei

Heeee Patty, jij bent gek op awards, ha ha dus ik het heb er 1tje voor je. Je kan hem knippen en plakken van mijn site af.

xx Meijra

meijra zei

Het lukt!!!!
En ik vindt het leuk. Moet wel opletten met tot 6 tellen;) ha ha.
liefs Meijra

meijra zei

Oh jasses, nee he, dat ik het nu weer fout gedaan heb. Hi hi, nou ik zal geduld hebben.

liefs ik

meijra zei

Ja toch had ik het zo gedaan. Maar dat ie dan breder wordt snap ik niet. Misschien moet ik er harder aan trekken;) ha ha
Tot 6 tellen bedoelde ik met de 1e 6 nld rechts meerderen. Daarna nld 7 en 8. Ik brei nog een stukje door om te kijken hoe die dan wordt. Je hoord het van me, en anders zit er niks anders op dan inderdaad een bakkie.
liefs Meijra

meijra zei

En toen zag ze de fout, en had ze het door. Vanavond een fotootje:)