Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 20 oktober 2012

To be or not........

Hiya girlz Hoikes allemaal , Zo ziet een van mijn breihoekjes eruit na een spoed vakantie in een wit hotel , met allemaal witte muren en mensen in witte jassen en schorten ... erg gezellig was het niet , maar ik ben er weer !! Ik wil hier geen ziekteblog van maken , dus ik zal jullie de details besparen ... ik hoop alleen dat ik snel weer zin in breien heb , voordat de mot er inzit , haha :-)) Ik voel me nog een beetje te slap en te onrustig om op al jullie blogs een commentje achter te laten, maar lezen doe ik ze al wel !! Verder wens ik iedereen een gezellig en kreatief weekend !! Thanks for reading!! hugs, Patti

2 opmerkingen:

meijra zei

He Pat kom snel uit die dip joh, ik mis je gezelligheid en mooie creaties. Probeer je te concentreren op de dingen die je leuk vindt. Ik bid voor je wijffie.
Dikke knuffel van mij.

ineke zei

ik ben blij dat je weer thuis bent!!!