Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 9 november 2012

Hitchhiker XXL

Hiya girlz , hoikes allemaal , Zoals ik al gezegd heb ga ik de mooiste hitchhikers een flink stuk groter maken , want ze zijn me te klein .... ik weet niet wie die 1 skein projects uitgevonden heeft , maar het doet me verdacht veel aan de Hollandse gierigheid denken :-))) Gelukkig kon ik van de allereerste hiker die ik gebreid had nog een bol van 100 gram scoren en die is dus nu een heel stuk gegegroeid , nu voel je sat je een sjawl omhebt ,en is ie heerlijk warm !! Sinds ik Mozilla Firefox op mijn pc heb , lukt het me vreemd genoeg niet meer om op jullie blogs te antwoorden , toch es ff raad vragen aan vriendlief :-) Thanks for looking !! hugs, Patti

3 opmerkingen:

meijra zei

Wauw Pat, goed van je. En ze blijven gaaf he? En je hebt gelijk hoor. Voor het mooie moeten ze gewoon langer. De kleuren zijn prachtig!
liefs Meijra

ineke zei

hahah misschien waren ze v
heel kleine en dunne vrouwtjes bedoeld!! ben blij dat je nog garen kon vinden!!

susie zei

Die kleuren vind ik erg mooi :))
Ja, als je sjaal wat groter is , voelt het wel direct warmer aan rond je nek hé.
En Patti gaat het al wat beter ?

Nog een fijne week .. liefs :)