Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 30 maart 2013

Back to cardmaking



Hiya Girlzz ,
Hoikes allemaal ,

Ik had zin om nog es een keer in mijn hok te duiken en enkele kaartjes te maken , hierbij het resultaat, het zijn wat ik noem Patchwork kaarten geworden . Vraag me niet naar de naam van de gebruikte stempels , die weet ik echt niet meer .. Ik weet alleen dat alles gestempeld en ge-embossed is op achtergrondjes van Rangers Alcoholinks ...
verder ben ik nog steeds begonnen aan sokken voor hubbie , een autumncollar die ik ergens op een blog gezien heb , maar veel zal ik niet kunnen doen , want ik zit door mijn eigen stomme schuld met 2 gekneusde ribben , hahahaha
Ik ga mijn nagels maar lakken :-))



Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Superleuke kaarten Patti, daar moet ik binnenkort ook weer eens mee aan de slag als de hobbykamer helemaal opgeruimd is :) maar dat neemt nog wat tijd in beslag vrees ik. En hoe kom je nu weer aan gekneusde ribben?
Misschien wat voorzichtiger leven??
Groetjes, rita.
Fijne paasdagen en verzorg je!

ineke zei

oww je hebt last van spam.. zie hierboven!!!
goed dat je weer wat gestempeld hebt!!
en volgens mij zijn dit stempels van art journey.
beterschap met de ribben.. en veel succes met nagellakken!