Randje Per Week

SAL Jeanny

woensdag 15 mei 2013

My first Franken !!



Hiya girlz
Hoikes meiden

Ja het is weer zover , er is een nieuw woord in de creatieve wereld ....Frankenen ( hetbestaat waarschijnlijk al lang, maar ik kom er nu pas achter )
Frankenen komt van , jawel, doctor Frankenstein en het betekend zelf je nagellakje maken , van 2 of 3 restanten ( restanten hoeft niet perse hoor :-))



Ik had een flesje lak van de action in een afschuwelijke kleur, die heb ik leeggegooid, schoongemaakt met aceton en gevuld met restjes , oa blauwe shimmerlak , transparante blauwe glitterlak en zilveren glitterlak .... ook heb ik er nog wat groffere glitters ingegooid, maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen , want die blijven op het glas van het flesje plakken !



Toch niet slecht voor een eerste keer he , en hij zit er nu met de fotos al 3 dagen op, dus hij houd zich goed !! Zo, en nu ga ik mijn nagels knippen , want ik kan geen brei of borduurnaald meer vasthouden !!!!!!!

thanks for looking !!
hugs, Patti

Geen opmerkingen: