Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 11 juni 2013

More nailpolish fun



Hiya girlz,
Hoikes meiden ,

Waarom ik telkens in een handwerkdip kom weet ik niet, misschien moet ik eens een paar flinke schoppen onder mijn achterwerk krijgen ......lol :-)



het enige wat ik heb gedaan is geoefend met gradients , deze was van vorige week , een budgetlakje met daaroverheen Prismatic van China Glaze... de schitterening van de Prismatic in niet vast te leggen op een foto , had ik al op andere blogs gelezen ... die moet je gewoon op je nagels hebben ..



Deze gradient is gemaakt van 3 kleuren uit de Island Escape serie van China Glaze met daaroverheen Fairy Dust , ik vind m zelf best wel geslaagd !:-)



Thanks for looking !!
huga, Patti

1 opmerking:

Marion zei

Zonde om te verwijderen. Je handwerkzin komt wel weer terug hoor maak je geen zorgen.

Lieve groetjes van Marion