Randje Per Week

SAL Jeanny

donderdag 19 december 2013

Socks again .... :-)


Hiya girlz .
hoikes allemaal ,

hier dan eindelijk de fotos van een paar sokken van vriendlief die al een paar dagen klaar zijn ..... ja, ik weet het , ik heb mijn blog schandelijk verwaarloosd , maar ik had het ook zo druk ... en als ik het druk heb dan draait het er op uit dat ik meestal helemaal niks doe , hahahaha
Dus ....... de komende weken nog veel drukker :-) Deze sokken zijn gebreid op dps nr 3 met Regia wellen in maat 43 ..



Het blauw-paarse breisel wat je op de achtergrond ziet liggen word een baktus voor mijn zus , maar dan wel een grote, niet zo'n miezerig ding van 100 gram .... ik heb 2 bollen van 100 gram , dus ik kan voorlopig ff vooruit :-)

Thanks for looking !!
hugs, Patti


3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een leuke sokken voor vriendlief...mijn menneke krijg ik niet in sokken met roze denk ik hahaha.
groetjes, Alie

ineke zei

ze zijn mooi geworden, patty!!
komt de sjaal voor je zus nog af voor die datum in januari??

Hobbyrita zei

Mooie sokken, prachtige wol ook! Je vriend kan er weer tegen!
Succes met het breien van de bactussjaal.
Grtjes, rita.