Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 23 mei 2014

Knitting update



Hiya girlz ,
Hoikes meiden ,

Ja , ik weet het , ik heb veel te lang niet geblogd , maar omdat ik soms maar een uurtje achter elkaar kan breien heb ik niet veel te laten zien ..........

Ik ben dus aan de trui bezig , op een rondbreinaald zou ik het langer vol kunnen houden , maar ik brei veel te onregelmatig op die dingen , maar ja , hij vordert langzaam maar zeker ....... ondertussen ben ik aan een paar lekkere herfstsokken voor vriendlief begonnen , omdat ik toch wel wat afwisseling wilde , het garen is weer Kaffe Fasset design van Regia , 4 draads .....   Op de foto liggen de sokken op een stuk van de trui .......



Ow ja , en dat mijn mani van de week zogoed bij de trui past is puur toeval :-)



Enne , de randjeslap ben ik ook nog aan bezig , maar ik had een ongelukje met mijn Venuskastje , heel het garen over de grond , inclusief de kleuren waar ik mee bezig was , dus je kan je wel voorstellen dat ik enkele dingen zei die ik hier beter niet neer kan zetten , hahahahaha
Anyway, de laatjes zijn weer opgruimd , en nu ben ik de kleurtjes weer aan t zoeken ( ik had natuurlijk de nummers niet opgeschreven ) , maar ze lijken steeds meer op elkaar , grrrrrrrrrr

Thanks for looking !!
hugs, Patti

5 opmerkingen:

miek zei

Hahahahahhaaa, ja ik moet toch lachen hoor, want ik weet welke woorden je gebruikt hebt hahahaha.
Het overkomt mij ook nog al eens, dat soort dingen......
de kleuren van de trui/nagels zijn vurig mooi (als dat een zin is). en de sokken natuurlijk ook.
groetjes miek

Willy zei

Wat leuk om weer een blogje van je te lezen. Die trui heeft een vrolijke kleur, volgens mij kan je die alleen maar met een glimlach breien. De sokken worden ook weer mooi, vriendlief zal er weer blij mee zijn.
Toch ben ik benieuwd wat voor woorden je gebruikt hebt, zouden het dezelfde zijn als die ik er af en toe uitflap? Denk het wel :)
Groetjes en veel plezier met al je bezigheden!

Hobbyrita zei

Fijn dat je toch weer eens wat neerpent voor ons. Je hebt weer hele leuke wol gekozen, zowel voor je trui als je sokken! Stom dat je kast omviel en alles op de grond, je zal wel de nodige woordjes gebruikt hebben, zou ik ook doen :-) Succes verder met de randjes!
Grtjes, rita.

Anoniem zei

mooie warme sokken en trui ben je aan het breien en jawel je nagels zijn in hetzelfde assortiment ;-) mooi trouwens! en overkomt iedereen wel eens dat je mag kleurtjes zoeken, bij mij was het gisterenavond pareltjes oprapen.. poes had met zakje rocailles gespeeld... heb ook gevloekt, jawel...

Tony zei

Hallo Patti. Je hebt een leuke blog. Ben volger geworden. Leuk die nagels.Groetjes Tony