Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 26 september 2014

More socks ...


Hiya girlz,
Hoikes allemaal ,

De sokken voor mijn zus zijn net op tijd voor haar verjaardag klaar .... gebreid met dps 2.5 met garen van Opal Schafpate , een heerlijk wolletje om mee te breien !  Nu maar hopen dat de sokken passen !! lol


Van de laaste 4 paar sokken van vriendlief had ik nog best veel over en omdat die allemaal van hetzelfde merk zijn leek het me leuk om er een paar restjes sokken van te maken .... simpele tv sokken in een 3-1 rib ......


Verder nog een halloween probeerseltje , vriendlief schrok zich te pletter in t halfdonker , hahahaha



Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

miek zei

oh ik vind ze echt super hoor, hele mooie kleuren. als ze niet passen wil ik er wel naar kijken hoor! ;-)
groetjes miek

Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hobbyrita zei

De sokken zijn geweldig, ook de restjessokken, lekker doorbreien zonder veel nadenken.
Grtjes, rita.

Willy zei


Prachtige sokken, ook de restjessokken voor je man. Worden het take 15 sokken? Je hebt de smaak weer te pakken zeker?