Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 2 december 2014

No more cold feet



Hiya girlz ,
Hoikes meiden

De dubbele draad sokken waren echt leuk om te breien , zo leuk dat ik al stiekum een 2de paar op de pennen heb gezet ......... een lekker warm als je uren crimi's kijkt :-)



Deze zijn gebreid met een draad Scheepjes en allerlei resten Drops Fabel op nld 3.5 volgens het Regia 8 draads schema en ze passen precies !!



De volgende worden helemaal van resten gebreid, die moet ik nog bij elkaar zoeken, maar heb toch alvast een beginnetje gemaakt .



Met zulke leuke sokken had ik voor nagels lakken geen tijd, hahahaha
Thanks for looking !!'
hugs, Patti

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Alweer zijn het prachtige sokken geworden Patti, zelfs met restjes krijg je leuke sokken, zo zie je maar! Zou ik beter ook eens doen, ik heb ook een doos vol sokkenwolrestjes.
Grtjes, rita.