Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 1 november 2011

Grannylicious


Hiya girls ,

Hoikes ,
Eigenlijk wilde ik deze omslagdoek Miss Marple noemen omdat ik hem gehaakt heb onder t kijken naar de DVD Box waarin dit breiende dametje de moeilijkste mysteries oplost , maar ik denk dat de kleuren in haar ogen een CRIME zouden zijn, lol !!
De omslagdoek is gehaakt van Noro Kureon Sock met nld 4
Helaas is ie een beetje te groot uitgevallen om woefke als model te nemen , dus jullie zullen het helaas met mij moeten doen !!



Actually i wanted to call this scarf Miss Marple , i was wastching the DVD's while chrocheting, but I think the colors would be a CRIME in her eyes !!
Made with Noro Kureon Sock and too big to use the dog as a model agein :-))




Thanks for looking !!
hugs, Patti

5 opmerkingen:

meijra zei

Hoi hoi, hij is ook weer mooi! Ik heb het patroon ondertussen gehad hoor. En ik ga hem zeker nog eens maken zoals het hoort. Maar in ieder geval wel bedankt.

Line zei

Wat een kleurenpracht, hier ga je deze winter heel veel plezier van hebben zo lekker groot.

Marleen zei

prachtige kleuren heb je uitgekozen, en is heel mooi geworden!

Connys Cottage zei

Woooow


heel erg mooi.

groetjes Conny

Anoniem zei

Hoi Patti,

Wat een super mooie omslagdoek zeg!! Echt prachtig. Zou je mij kunnen vertellen welk nummer(s) garen je hebt gebruikt van Noro's Kureyon Sock? En waar heb je het patroon vandaan? Alvast bedankt voor de info!

Groetjes Noortje.