Randje Per Week

SAL Jeanny

woensdag 23 november 2011

Mojos , my first try !


Hiya girlz ,

Hoikes , na e4en hoop ladderproblemen in de averrechtse toeren is het me dan toch gelukt om deze Mojos van de pennen te laten rollen !
Ik heb wel het een en ander aan het origineel veranderd ... ze zijn symetrisch en ik heb de zool plat gelaten , omdat ik dacht dat die ribbels onder mijn voeten niet zo lekker zouden lopen :-)
Het wolletje is gewapt op Ravelry en ik heb het met ontzettend veel plezier gebreid !! Ik denk dat er nog wel wat Mojos zullen volgen in de toekomst :-)



After some starters problems :-) i managed to finish these Mojos , made in my own way , think I will make more of those socks , they are really comfy !!



Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hetty zei

Dat zijn prachtige sokken geworden.
Leuk dat patroon en mooie kleuren.
Groetjes Hetty.

Line zei

love♥ love♥ love♥, moet dit patroon beslist ook eens breien, ik denk het al zo lang maar het komt er maar niet van