Randje Per Week

SAL Jeanny

donderdag 4 april 2013

Knitting, Crochet etc. update .



Hiya girlz ,
Hoikes meiden ,

hier dan nog es een update over wat ik aan t doen ben .. sokken voor hubbie natuurlijk, hopelijk zijn ze dit jaar nog klaar :-)
Die gehaakte grannys moeten een autumncollar ofwel springcollar ( lente is hier toch koud genoeg voor zo'n ding) die ik gezien heb op het blog van !



Verder heb ik ook nog wat kruisjes gezet op de merklap van Anne van Damme , maar het valt niet mee om kaaslinnnen ( 14 draads) op de foto te krijgen , bah wat een blurry fotos kreeg ik .... maar dat kan ook aan mij liggen :-)

Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

meijra zei

Leuk die granny's, en dat borduurwerk vind ik ook prachtig. Patroon van internet?
xx ik

Hobbyrita zei

Die grannysjaal heeft mijn vriendin ook gemaakt in andere kleuren, heel mooi en sokken zijn hier ook het ganse jaar op de priemen voor iedereen :)
Maar je blauwe borduurwerk vind ik SUPERMOOI! Waar haalde je dat patroon? Geweldig leuk! Wil het nog zien als het helemaal af is!
Groetjes, rita.

Unknown zei

mooi hoor, je maakt weer leuke dingen.
groetjes sannie

Marion zei

Die warme sokken kan hubby nog wel gebruiken met de kou.
Je granny's worden mooi en je borduurlap helemaal!!!!

Fijn weekend en de lieve groetjes van Marion