Randje Per Week

SAL Jeanny

maandag 16 juni 2014

Socks again :-)


Hiya girlz,
hoikes meiden ,

hier dan eindelijk weer een blogje van mij , veel heb ik niet gedaan met dat warme weer behalve op terrasjes zitten ( bij gebrek aan een tuin) en savonds languit op de bank naar bloederige films kijken !!
Vroeger was ik juist aktief met warm weer , het kon voor mij niet warm genoeg zijn , maar nu met die kapotte longen had ik het zo benauwd dat ik eigenlijk nergens geen zin in had dan een beetje vervelen op Facebook !   Wel ben ik tussendoor nog aan een paar sokken voor hubbie begonnen , een paar toertjes breien kan altijd !!  Van deze wol had ik eerder al een paar sokken voor m gebreid, maar die heeft ie al versleten ............


En dit is de mani van de week , lol

Thanks for looking !!
Hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Haha, ook jij blijft aan de sokken verslaafd net als ik, lekker tussendoortje vind ik altijd, als afwisseling, lekker rondbreien zonder veel nadenken. Prachtige wol!
Grtjes, rita.

Elma zei

Hallo Patti, vandaag heb ik een baaldag en er komt niks uit mijn handen en wat ga je dan doen wat geen energie kost. Lekker alle blogs bezoeken. Via de Merklapperie kom ik op je blog. Wat heb ik genoten van alle mooie sokken die je aan het breien bent. Ook ik ben een enorme fan van Regia sokkenwol. Ook kon ik het niet laten om een collectie van Opal sokkenwol in te kopen, die is ook erg mooi van kleur.
Door het bezoeken van div. blogs heb ik weer een beetje energie.