Randje Per Week

SAL Jeanny

woensdag 25 februari 2015

More knitting


Hiya Girlz ,
Hoikes meiden ,


Net als je denkt dat je alles hebt gehad, komt mr griep of verkoudheid of weet ik veel wat het is op bezoek , dus weer alles op halve kracht !
De koffieboontjes zijn wel klaar van Regia Extra Twist Merino Color gebreid op dpn 2,5 ., de wol is zoooooo zacht .....


Ook ben ik natuurlijk weer een stukje verder met de sokken van vriendlief .....


en zo zagen mijn nagels er deze week uit :-)

Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

De koffieboontjessokken zijn echt superchique geworden! Ook de sokken van je man heeft mooie kleurtjes!
Beterschap!
Grtjes, rita.

Willy zei

Ziet er weer super uit Patti, ook je nagels zijn zo leuk om te zien. Ik heb er nu barbie roze opzitten. Bij de nagelstyliste vond ik de kleur mooi maar buitengekomen met het daglicht erop moest ik een keer slikken. Erg wennen, ach...over 2,5 week mag het er weer af. hihihi. Liefs!