Randje Per Week

SAL Jeanny

woensdag 18 maart 2015

Hospital selfie :-)



Hiya girlz ,
Hoikes allemaal ,

Tja , als je als longpatient een virus verwaarloosd , dan lig je snel met spoed in t ziekenhuis ....... Maar ja , ik ben weer thuis , wou alleen even vertellen waarom het hier zo stil was ...
Ik moet nog rusten , dus ik ga gewoon lekker door met breien , ben met sokken voor vriendlief en mijn zus bezig en dan begin ik misschien wel weer aan een hitchhiker .....

Thanks fgor looking !!
hugs, Patti

3 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Oei, gelukkig ben je alweer thuis en beter want dat klonk niet zo goed wat je daar schreef. Als longpatiënt moet je toch wel voorzichtig zijn hoor! Nog goed herstel en veel breiplezier! Rust goed!
Grtjes, rita.

stisat zei

you could try these out Gucci Dolabuy basics Dolabuy YSL read more Celine Dolabuy

theffath zei

browse this site high quality replica bags view it now buy replica bags online Visit This Link Prada Dolabuy