Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 6 juni 2010

Inchie ATC's


Hiya girlz ,


So, as I was thinking about inche ATC''s , here they are :-) , They are made from the left overs from the cards and some scrappapers and vintagepics ...


An old friend who was here last week told me that i had to make pics from all my early cross stich work and knitted sweaters , and show them here ( it is worth it , he said )

But as you all know I don't like making pics , so i have to think about it !!!!!!! :-))


Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Wat een gezellig stempelwerk Patti !
Inderdaad is het weer eens heerlijk om te borduren en ach de stempels eten geen brood , komt vanzelf weer eens van pas denk ik maar zo .
lieve groet ♥RINI♥

Caroline zei

Hé, Pat, prachtig wat je ons weer showt en doen hoor je oude werk op de foto zetten !!! Altijd leuk en ik vind het leuk om naar te kijken ! Ik hou wel van oud, nou ja .... niet altijd ;-) Over oudjes gesproken, Willie Nelson komt 18 juni zingen in Amsterdam, ik kan helaas niet omdat ik dan al bij andere oude rockers aan het rocken ben, ik ga met mijn dochter naar ... KISS !!! Ja, die bestaan ook nog, genieten van de show en het is gelijk het eerste stadionconcert waar ik met Isabel heen ga. Daaaag !!!

Anneke zei

wat een mooi stempel werk patty en je bent weer goed creatief bezig.

Riet Harikini zei

Heb je blog doorlopen en vind je werk ook prachtig.
Ik ben voor al dol op de kaarten die je met de verfspinner hebt gemaakt, erg mooi.