Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 25 juni 2011

Socksss again :-)


Hiya girlz ,

Hoikes , ik weet niet of het bij mij alleen is , maar ik heb 2 dagen niet in kunnen loggen hier bij Blogger en ik kan ook maar op sommige andere blogs een berichtje achterlaten :-(
Anyway , de sokken voor vriendlief zijn klaar , ze gaan voorlopig in de kast want het word lekker weer ... hoop ik !!
Het garen is 6 draads trekking en ik heb dps nr 3 gebruikt , ik heb nog een paar rode sokken voor hem op de naalden , maar omdat ik de kleur niet mooi vind, ga ik vanavond lekker haken !! :-)

The socks for DB are finally finished , i am making another pair for him, but i don't like the color so i am gonna do some chrochet tonight :-)

Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

Hetty zei

Dat zijn prachtige sokken geworden mooie kleuren ook.
Veel haak plezier vanavond.
Groetjes Hetty.

Hilda zei

Het probleem met inloggen en reacties achter laten heb ik ook.Heb soms ook flink de balen ervan.Maar om terug te komen op je sokken ze zijn prachtig geworden.

susie zei

Prachtig !! Echte mannensokken !
En de rode Patty ? Heeft hij die kleur zelf gekozen dan ?
Ga je verder haken aan je plaid ?
Ben curieus hé ;)

Nog een zaaaaalige dag verder ! x

susie zei

Hé meissie proficiat met je 50ste verjaardag !!
Hipperdepip hoera :-))

Awel 'k ben ook met vierkantjes bezig en de andere breisels en haaksels blijven dan weer liggen want vierkantjes ..... haakt zo heerlijk weg hé ;)

Sluutjes !