Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 19 januari 2013

SAL Jeanny 2 and other stuff ..

Hiya girlzz, Hoikes , Deel 2 een dag te laat klaar, maar ja , ik ben dan ook een week later begonnen ... deel 3 is al geprint , maar zal nog ff moeten wachten want mijn daylightlamp heeft gisteren de geest gegeven en vandaag heb ik geen tijd om een andere te gaan halen :-( , jammerrrrrrr want het is zo leuk om te doen ...
Verder kwam ik erachter dat ik helemaal vergeten ben om deze half-affe hitchhiker te showen .. het garen is van Araucania , whaaa, ik wou dat ik daar zat , lekker in t zonnetje , me falta mi Chile querida !! Thanks for looking !! Hugs, Patti

2 opmerkingen:

Marion zei

Hoi Patti deel 3 is ook weer zo leuk om te borduren. Ik wacht op deel 4 hahahaha duurt nog 1 weekje.

Groetjes van Marion

susie zei

Je zet er nogal vaart achter Patti !
Wat heb jij dit netjes geborduurd !

Seg jouw hitchiker past qua kleur heel goed bij je zetel ;) hé

Amuseer je verder met deel 3 en 'k ben al benieuwd naar het vervolg.

Warme groetjes ...