Randje Per Week

SAL Jeanny

maandag 22 april 2013

A stressy week !!



Hiya girlz,
Hoikes meiden ,

Pffffffff , wat een week !!! Eerst flikkerde er een plank vol manden met kralen naar beneden in mijn hobbyhok, die plank raakte een plank met allerlei ander spul, en nu ligt alles op de grond door elkaar ... ik heb nog steeds geen moed gehad om het uit te zoeken en op te ruimen ... nieuwbouw ... GRRRRR !!!!

Een dag later wou ik naar de plaatselijke kruidenwinkel om gedroogde lavendel te kopen voor mijn geborduurde lavendelzakjes ..... UITVERKOCHT , blehhhg , dan maar een foto van alleen het borduursel, zie hierboven ...

Verder lukt het me al een aantal dag niet om te reageren op jullie blogs , dus jullie snappen wel dat mijn humeur niet al te best is ... daarom maar een zwarte met glitter en bloemen mani gedaan , toch nog iets leuks :-))



Thanks for looking !!
hugs, Patti

5 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een mooie nagels !!! En geborduurd, prachtig, lavendel genoeg hier uit eigen tuin, jammer dat je niet om de hoek woont !!!

Marion zei

Prachtig lavendelzakje Patti en die rotdagen gaan ook weer voorbij.

Lieve groetjes van Marion

ineke zei

mooi geborduurd!! enne... wil tom niet oprapen??

Hobbyrita zei

Dat is balen Patti, wou dat ik kortbij woonde, met zijn 2 opruimen zou plezanter zijn :) Even moed rapen en gewoon doen! Je lavendelzakje is prachtig!! Evenals je nagels :)
Groetjes, rita.

meijra zei

Ha ha ha, ik herken het, alhoewel ik had zelf mijn kast leeggetrokken om alles eens lekker uit te zoeken. Alleen toen alles op de grond lag, verdween bij mij de moed, zucht, dat was een week geleden. Gelukkig is het 3 hoog;)
Meid wat een mooi borduursel voor die lavendel zakjes. Kon je bij de blokker of zo geen papieren zakjes met lavendel krijgen? Of bij de tuinen? Of woon je in een dorp?
Je nagels zijn ook prachtig.
xx