Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 18 augustus 2013

Blue Sampler


Hiya girls ,
Hoikes allemaal ,

Deze week heb ik me voornamelijk bezig gehouden met het blauwe merklapje van Anne van Damme ... ik heb ook wel zin om aan de Camilla te beginnen ... maar ik vraag me af waar ik straks al die lapjes moet laten .. ik heb al een la vol geborduurde merklappen die daar lekker gekreukt te liggen verinteresten ( of hoe dat dan ook heet )
Dat herrinnert me er ook aan dat ik onder het bed nog een hele koffer met borduurwerken heb liggen .... ik weet niet eens meer wat er in zit ...


Thanks for looking !!
hugs, Patti

3 opmerkingen:

ineke zei

maak er een deken van !! gewoon al die borduurlapjes op kleur sorteren en aan elkaar naaien met een reep leuk gekleurd katoen er tussen.. zelfde stof gebruiken voor de achterkant en bv een molton deken als vulling gebruiken!

Hobbyrita zei

Het blijft een prachtige merklap, deze blauwe! En kader er een paar in, maak er kussens van of zet er een paar in een deken! Zonde om er niks mee te doen!
Grtjes, rita.

janita m zei

Hij wordt wel heel mooi. Maak een kop koffie en neem de koffer onder je bed vandaan en lekker kijken. Ook ik bewaar alles in dozen, heb al het onafgewerkte spul in 2 dozen gedaan en ben begonnen met werk afmaken. Heb er nu al 4 afgemaakt, is nog spannend ook. liefs Janita