Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 20 april 2014

Sock update ,


Hiya girlz ,
Hoikes allemaal,

Ondanks dat het brei-eelt weer van mijn vinger is , brei ik gewoon door , en maar net doen of je niks voelt :-)
De sokken van hubbie vorderen goed , ik denk dat ze morgen of overmorgen wel klaar zijn .......



En de Take 5 zijn weer superleuk om te doen , ik heb het knalpaarse en de pastelrestjes er weer uitgevist zodat de3 kleuren nu echt bij elkaar passen , en ik hoop dat ik nu geen restjes van restjes over heb !!!



Dit laatste fotootje is een proeflapje en dat moet ( ja , je leest het goed) een trui,  worden , maatje bungalowtent zodat ie lekker zit , maar zover is het nog niet , eerst de sokken klaar !!
Thanks for looking !!
hugs, Patti

6 opmerkingen:

Amarins zei

Wat mooooooooi, je bent dus ook al sokken verslaafd haha. Zoals je weet is mijn eerste bijna klaar, wat is het toch gaaf om te doen.

Marion zei

Sokken lekkere warme sokken. Het ziet er weer mooi uit.

Lieve groetjes van Marion

Hobbyrita zei

De sokken schieten goed op, altijd leuk om te breien, hoef je niet bij na te denken. Je proeflapje ziet er al goed uit!
Grtjes, rita.

miek zei

mooie kleur van je proeflapje.
en je sokken natuurlijk ook.
waarom zie ik toch iedere keer een stekenmarker achter op de sok?
groetjes miek

ineke zei

ziet er allemaal weer reuze mooi gekleurd uit ! ben benieuwd naar het resultaat van de tent!

Willy zei

Wat leuk dat je ook zoveel sokken breid. Ik heb een grote bak vol restjes (heb al 97 paar gebreid) maar ik heb nog nooit sokken gebreid van restjes. Moet ik eens gaan doen. Ik bewaar alle restjes zorgvuldig, vind het ook leuk om te zien waar ik al sokken mee gebreid heb.

Leuk blog heb je, je schrijft zo lekker nonchalant.

Groetjes,
Willy