Randje Per Week

SAL Jeanny

donderdag 21 februari 2013

Affo 2 , another biscornu



Hiya girlz,
Hoikes allemaal ,

Zo, de 2de affo van het stapeltje is ook weer klaar , het was weer een Just Nan patroontje waar ik een biscornu van gemaakt heb ... verder heb ik ook nog wat aan de lap van Anne van Damme zitten borduren en ik denk erover om met een merklap van Jan houtman te beginnen ... het probleem is alleen "welke ?" Hij heeft zoveel mooie patronen !!

Ook heb ik nog een haakwerk gevonden waarvan ik het bestaan niet meer wist en een halve trui, dus ik kan nog lekker vooruit :-)))))



Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Mooie biscornu Patti, wat doe je met al die kussentjes? geef je ze weg of spaar je ze voor jezelf? ik vind biscornu's ook altijd mooi. Ben benieuwd naar je borduurwerk en al de rest....
Groetjes, rita.

Marion zei

Mooie biscornu heb je gemaakt. Wat een luxeprobleem hé de patronen van Jan Houtman.

Fijn weekend en de groetjes van Marion