Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 9 februari 2013

SAL Jeanny 5


Hiya girlz ,
Hoikes meiden ,

Het tasje is klaar , ik moet het eigenlijk nog wat persen, maar dan moet ik eerst het strijkijzer schoonmaken en daar heb ik dus helemaal geen zin in ! :-) Het was hardstikke leuk om te borduren , bedankt Jeanny !!
Op de onderste foto is niet goed te zien wat er aan het speldje hangt , maar dat is een hartje .. ik heb kleine rode speldjes besteld , maar dat kan nog wel ff duren voor die aankomen , dus voorlopig maar zo !
Verder wens ik iedereen een heel kreatief weekend !


Thanks for looking !!
hugs, Patti

5 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Wow, jouw tasje is al klaar, ik moet nog een heel stuk hoor! En wat is de binnenkant mooi met dat borduurtje erin, heb je binnenin met dezelfde stof dan gevoerd als ik het goed begrijp? maar hoe moet dat dan? ik geraak er niet goed wijs uit.... :(
Super Patti, je verdient een pluim!
Groetjes, rita.

Marion zei

Patti wat leuk om het met dezelfde stof te borduren, goed idee want al die glimmende stoffen tijdens de carnaval in de stoffenwinkel, schiet niet op als je het tasje in elkaar wil zetten.

Fijne voortzetting van de zondag en tot blogs.

Lieve groetjes van Marion

Jeanny zei

Het tasje is prachtig, vooral de binnenkant spreekt mij enorm aan!! Wat een creativiteit!
Lieve groet

Anoniem zei

Ook al zo'n leuk tasje, jullie maken het een mens wel moeilijk hoor hahaha!
Complimenten hoor Patti!

Groetjes en een fijne dag vandaag,
Annie.

meijra zei

Pat hij is prachtig! Je mag de mijne ook afmaken hoor;)
Die ligt er nog wel even.
liefs Meijra