Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 18 oktober 2013

Leftover socks


Hiya girlz ,
Hoikes meiden ,

Tja , voor mij is het hier het hele jaar door gebreide sokken weer  ( ben een echte koukleum ) , maar voor normale mensen word het nu ook koude voeten weer , dus ik heb maar even ijverig doorgebreid en de restjes sokken voor vriendlief zijn klaar .... het is allemaal 6 draads wol en gebreid met sokkennaaldjes nr 3 .



Ik heb nog zoveel over dat ik denk dat ik er nog een paar voor mezelf uit kan halen , dus daar gaan we dan vanavond maar aan beginnen !!



Thanks for looking !!
hugs, Patti

4 opmerkingen:

ineke zei

prachtige toverballensokken!!! T. boft maar ! haha je wilt hem natuurlijk niet met kouwe voeten straks achterlaten!

Marion zei

Leuk hoor al die kleurtjes en je bent gelijk van alle kwartbolletjes af.
Ben nog steeds jaloers op jouw sokken Ggggrrrr.

Lieve groetjes van Marion

Unknown zei

Leuk dat je op mijn blog kwam lezen en een reactie achterliet! De sokken voor mijn vader passen nu wel goed, hij was er maar wat blij mee.
Uiteraard ook bij jou gelezen en nu dus even een krabbel van mij. Heerlijk vrolijke sokken heb je gebreid van je restjes!

Hetty zei

Hoi Patti.
Ik vond jou weer bij Anna Martijne.
Leuke sokken allemaal hoor.
Zelf ben ik ook weer druk met sokken breien.
Groetjes Hetty.