Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 1 oktober 2013

Stamping ...



Hiya girlz ,
Hoikes meiden ,

Lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet , maar ik zit nog steeds met die gescheurde spier en kan maar een uurtje of zo per dag handwerken ..... en dat zal helaas nog wel ff zo blijven !
Ik heb nog 2 kaartjes gemaakt , allebei van een achtergrondje met alcoholinkt , de bovenste met de spin en splash en de onderste was mislukt , haha , daar heb ik een swirl overheen ge-embossed , vierkantjes geponsd en weer een patchwork kaart van gemaakt !
Bijna alle stempels zijn van StampinBack !



Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

ineke zei

ziet er prima uit, patty!

Hobbyrita zei

Supermooie kaartjes, zelfs de "mislukte" waar ik niks mislukt aan zie trouwens! Je mag ze me altijd opsturen, ik vind ze geslaagd!
Grtjes, rita.