Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 19 december 2014

A bit of a disappointment



Hiya girlz'
hoikes meiden 

Een tijdje geleden had ik een kortingsbon gewonnen op Facebook en daar had ik een sokblank voor besteld ...  ik had er nog nooit eerder een opgebreid en deze leek me zoooo mooi van kleur ..
Gisteren dus 2 bolletjes gemaakt en begonnen met een sok .
 

Nou, het viel eerlijk gezegd bar tegen !!  Ik heb het been bijna afgebreid , bijna 20 cm, en nu komen de mooie kleuren pas ...... dat word dus alleen een gekleurde voet . En nu kan je wel zeggen dat ik misschien beter een toe up had kunnen doen , maar ten eerste kan ik dat niet en ten tweede had ik dan een gestreept been met effen voet gehad , ook niet mooi !!


Stukken ertussenuit knippen ? Dan weet ik niet of ik genoeg heb ....... Nope , ik brei gewoon koppig door en bestel nooit geen sokblank meer , hahahaha 


Gelukkig waren mijn nagels wel mooi gelukt :-) 

Thanks for looking !!
hugs, Patti 

Geen opmerkingen: