Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 30 december 2014

Last things of the year ...


Hiya girlz,
Hoikes meiden,


Gelukkig kan ik nog wat showen in dit laatste blog van 2014 ... de sokken van de sokkenlap die ik eerst zo lelijk vond , blijken nu de mooiste te zijn die ik ooit gebreid heb !!   Wat een kleurenpracht !!!  De lap komt van http://www.bollekes.nl/ het is echt de moeite om even op die site te gaan kijken , je ziet de mooiste handgeverfde garens !!


Verder heb ik eigenlijk maar 1 voornemen voor volgend jaar en dat is genieten van elke dag dat ik me goed voel .en op handwerkgebied wil ik minstens 15 dingen maken in 2015


Met deze foto van sparkle sand lak nagels :-) wil ik jullie allemaal een heel gezond en kreatief nieuwjaar wensen !!
Thanks for looking !!
hugs, Patti

3 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Je hebt gelijk, dit zijn echt prachtige sokken geworden! En je hebt goede voornemens, 15 dingen maken, we zullen het opvolgen :-)
Ook voor jou geluk, goede gezondheid en creativiteit!
Grtjes, rita.

Willy zei

Prachtige sokken (wat kleuren ze goed bij je bank), prachtige nagels en prachtig voornemen: 15 dingen maken. Ik ga mijn best doen om je te evenaren. Fijne jaarwisseling en veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar!

Miriam zei

Wat een geweldige sokken! De kleuren knallen als vuurwerk :)

Fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2015!

Miriam