Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 12 december 2014

more socks :-)


Hiya girlz,
hoikes meiden ,

Sorry dat ik zo weinig reacties geef op jullie blogs , maar ik lees wel alles !!
Mijn 2de paar dubbele draad sokken zijn klaar en ze zitten weer heerlijk , ik draag ze meestal als ik s'avonds lekker voor de TV zit te breien !


Ze zijn gebreid van allerlei resten Scheepjes, Regia en Drops Delight op dpn 3.5 ...... en nu moet ik weer gewone sokken gaan breien dan kan ik weer resten verzamelen, want de restenbak begint aardig leeg te raken !



Deze bol garen had ik eigenlijk voor mezelf uitgezocht, maar vriendlief wilde hem zo graag dat ik maar een beginnetje opgezet heb om het volgend paar voor hem te breien .....



Thanks for looking !!
hugs, Pattt

1 opmerking:

Christine zei

Vriend lief wordt aardig verwend met zulke mooie wollen sokken!